Oepsie.. Te lang geleden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Oepsie.. Te lang geleden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Oepsie.. Te lang geleden

Blijf op de hoogte en volg Nicole

20 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi allemaal. Sorry dat ik niet eerder wat geschreven heb maar ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor gehad. Ik kreeg al commentaar haha. Dus bij deze weer een verhaaltje.

Ik moest even zoeken waar ik gebleven was maar dat was half juni. Die week was het hier echt super mooi weer dus ik heb dat weekend vooral zomer kleren gewinkeld, aangezien ik alleen mini korte broekjes had. Daar ga ik natuurlijk niet mee naar mijn werk haha.

Op mijn stage gaat het allemaal super goed! Ik ben vooral veel bezig geweest in het lab om al mijn resultaten te verzamelen. Ik heb de laatste experimenten afgerond en heb ik veel stainings uitgevoerd en veel achter de microscoop gezeten om fotos te maken van mijn cellen. Ook heb ik al veel aan mijn verslag gewerkt (tussendoor ook al wel) en ben ik nu bezig met de discussie. Ik heb nog wel een aantal experimenten lopen maar die kan ik waarschijnlijk niet meer in mijn verslag erbij doen maar dat is prima. Verder vertelde mijn begeleidster dat mijn resultaten echt super goed waren en dat als zij het ging herhalen en hetzelfde eruit kwam we het gingen publiceren. Dus dat is echt super cool!! :)

Verder ben ik het eerste weekend van juli in NL geweest en heb ik vooral lekker genoten van het mooie weer, mijn vriendinnen en familie. Ook heb ik toen Mees eindelijk gezien, het pasgeboren kindje van de broer van Joshua (inmiddels al een maand oud). Wat een cutie, heb nu al weer zin om hem te zien.

Het weekend daarna ben ik met mijn huisgenoot naar Magic Mike XL geweest haha, wat een topfilm. De kwaliteit ligt niet in de film maar de spelers zullen we maar zeggen hihi. En zondag heb ik met een paar andere meiden crazy golf gespeeld. Dat is eigenlijk gewoon hetzelfde als minigolf in nederland maar hier noemen ze het anders. En ja, natuurlijk had ik gewonnen..

Afgelopen weekend is Joshua langs geweest en zijn we vrijdag naar de Minions geweest. Erg grappige film! En zaterdag zijn we gaan eten bij Dinner by Heston. Ik had nog nooit in een tweesterren restaurant gegeten maar het was echt super lekker! Gelukkig allemaal niet te chique want daar hou ik niet zo van. Wel in een super mooi hotel en heel luxe! Daarna zijn we naar Kew Garden geweest, dat is vlakbij Richmond, een royal park. Het was echt heel groot en super lekker weer dus we hebben samen lekker genoten van alle 2000 boomsoorten die ze daar hebben haha. Grapje, we hebben ze niet allemaal letterlijk gezien.
Op zondag hebben we niet veel meer gedaan aangezien Joshua die dag weer terug zou vliegen en ben ik daarna nog even gaan winkelen op Bond Street. Ik was daar denk ik een half uur (het was te warm om te shoppen) en had al 5 lamborghinis langs zien komen. Overdreven haha. Wist je dat 1 op de 35 miljonair is in Londen? Dat verklaart het dus. Ik ben er daar overigens helaas geen van.. En nu is de werkweek weer begonnen en ben ik alles aan het afronden, mijn verslag aan het schrijven en experimenten aan het opzetten die mijn begeleidster gaat afronden.

NOG 1,5 WEEK TE GAAN! Ik heb er zin in haha :)
Hoe is het daar in Nederland?

  • 20 Juli 2015 - 17:47

    Mech:

    Jeej nog maar 1,5 week! Spannend, hopelijk krijgt jouw begeleidster dezelfde resultaten eruit: zou echt ge-wel-dig zijn!!! Laatste loodjes nu! Tot snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 1557
Totaal aantal bezoekers 6412

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: