ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

ben ik weer!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallo allemaal,

het is weer even een tijdje geleden maar ik had het helaas erg druk gehad.. Doordeweeks ben ik vooral veel bezig met mijn experimenten. Tot nu toe gaat alles echt heel goed in het lab! ik ben dus erg blij en heb al redelijk veel resultaten geboekt!

Verder ben ik in het weekend en doordeweeks vooral bezig geweest met het vinden van een andere kamer, aangeizen ik er eind mei uit moet.. Nou dat is me toch wat een kamer zoeken voor zon korte periode.. Veel vieze huizen, veel afwijzingen en een stalker. Ik was bij een man geweest die alleen vrouwen wilde, ik dacht er eigenlijk niet zo overna. Ik was allang blij dat iemand mij wilde. Gelukkig, had Barny mij gezegd het niet te doen, en hij was gelijk. De man bleef mij bellen en emailen, waarna ik hem had geblokkeerd. Maar ondanks al het gedoe, heb ik eergisteren een leuke kamer gevonden met een vrouw! Ik was dus heel opgelucht!

Verder zijn we in het weekend met het hele huis samen gaan eten en was het erg gezellig. Ook heb ik een Nederlands meisje ontmoet en zijn we wat samen gaan drinken. Super leuk!

En over een uur vertrek ik richting Londen Stansted want dit weekend ga ik lekker genieten van het Nederlandse weer! :D En natuurlijk van mijn vriend, vriendinnen en familie! Toedelsssss!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 6413

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: