Twee geweldige weekjes :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Twee geweldige weekjes :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Twee geweldige weekjes :)

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal! Hoe gaat het daar in Nederland? Het is alweer even een tijdje geleden dus hier weer een verhaaltje!

Het weekend van 15 mei ben ik dus weer even lekker naar Nederland geweest en heb ik eigenlijk HEEL erg veel gedaan. Ik was naderhand zo moe van alles dat ik overal in slaap viel (bus, trein, vliegtuig). Ik heb leuke dingen gedaan met Joshua, met mijn ouders, oma, vriendinnen etc etc. Ook hebben we lekker kunnen bbqen in onze eigen tuin en nieuwe bbq! Het was erg gezellig en was ook blij om Sam (neefje van Joshua) weer te zien.

Na dat weekend ging ik weer volle bak aan het werk op mijn stage en heb ik de eerste resultaten met mijn cellen geboekt! Ook heb ik toen zelf weefsel mogen snijden, oftewel de hartkleppen eruit mogen halen. Nooit verwacht dat ik het echt leuk zou vinden maar ik hou er wel van om iemands hartkleppen weg te snijden hahah. Grapje. Allemaal voor de wetenschap zullen we maar zeggen ;). Verder heb ik die week denk ik niet veel boeiends gedaan, tenminste niet dat ik me kan herinneren..

Dat weekend kwamen Fleur en Melvin langs! Echt een TOP weekend geweest. We hebben samen veel dingen bezocht, gewandeld en plezier gemaakt. Op zondag hadden we de eerste (en wss laatste) bbq bij mijn huisje. Dit was ook mede het laatste weekend dat we allemaal nog samen zouden zijn. Iedereen moest immers gaan verhuizen. Dus ik was maandag dus ook verhuisd naar mijn nieuwe huisje. Het is een minder groot huis en minder luxe maar het meisje waar ik bij woon is wel heel erg aardig en erg gezellig! Ook heeft ze twee grote honden, alleen moet ik nog wel even aan de geur en aanwezigheid wennen. Ze snurken en stinken nogal haha..

Vorige week heb ik doordeweeks afgesproken om samen met Alicia te koken, zijn we met mijn oude huisgenoten kebab wezen eten en heb ik met Hedwig (NL meisje) afgesproken. Mijn oude huisgenoot genoot altijd van een speciale kebab tent en wij MOESTEN nog een keer mee. Dus vandaar de speciale kebab avond. Haha, was eigenlijk best wel lekker! Ik had dus eigenlijk een best drukke week gehad, een leuke week :). Dit weeekend was de pret nog niet over want Joshua kwam langs, jeeej :D. Dus we hebben dit weekend vooral lekker samen gechilled en nu is de werkweek eigenlijk weer begonnen! Volop experimenten aan het plannen en hopen dat alles goed gaat :).

  • 01 Juni 2015 - 22:33

    Riky:

    hoi Nicolle.

    Ik blijf toch bij jou uit de buurt wanneer je een keertje lekker iets gedronken hebt.
    Je weet maar nooit wat je in je hoofd haalt en hartkleppen wil gaan snijden ( grapje ).
    Geniet er van meid en maak van je nieuwe huis weer een thuis. ( met honden ).

    groetjes Riky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 6416

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: