Hello dutchies! :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Hello dutchies! :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Hello dutchies! :D

Blijf op de hoogte en volg Nicole

17 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik ben erg druk bezig in het lab en eigenlijk bijna elke minuut van de dag daar te vinden! Ik heb al veel resultaten en het gaat allemaal erg goed. Ik ben nu bezig met mijn 'grote' experiment en over drie weken hoop ik alles binnen te hebben. Dan kan ik beginnen aan het kleuren van mijn samples en het analyzeren daarvan! Wel heel grappig want bijna de hele incubator (ruimte waar je cellen instaan zodat ze lekker warm blijven) staat vol met allemaal mijn experimenten. Oepsie! Ook gaat er enorm veel medium (voedsel voor de cellen) doorheen, i am a big spender (A). Maargoed..

In het weekend van 5,6 en 7 juli heb ik lekker gechilled. Vrijdagavond ben ik vaak moe van de hele week en doe ik meestal rustig aan. Wat wasjes draaien, beetje series kijken enzovoort. Op zaterdag ben ik naar de Apple store geweest in de stad voor mijn telefoon en heb ik daarna met Alicia afgesproken. We moesten samen babykleertjes uitgaan zoeken voor mijn oude huisbaas. Die had namelijk een baby gekregen en die was de week ervoor gearriveerd vanuit Thailand. We hadden een heel schattig jurkje gekocht! Super cute :D. Die avond hebben we samen met vrienden van haar spelletjes gespeeld, heel gezellig! Op zondag ben ik toen samen met Hedwig naar het strand geweest in Brighton. Wat een heerlijke dag was dat! We hebben die dag over de boulevard gelopen, lekker genoten op het terras en van de zon en natuurlijk ook even een 'klein' dutje gedaan op het strand. Het was vanuit London eigenlijk maar een uurtje met de trein, super handig!

De rest van de week ben ik weer op stage geweest en had ik ook een fitnessabonnement gekocht. Ik moest toch echt weer eventjes wat gaan doen hoor.. Ook was mijn huisbaas die week op vakantie dus moest ik voor de hondjes zorgen. Niet allemaal gegaan zoals ik gehoopt had en heb ik een avond bij Hedwig geslapen omdat de honden snachts bleven blaffen. Maar nu is ze weer terug dus de rust is wedergekeerd haha.

Afgelopen weekend was het een heel leuk weekend. Mijn ouders, mijn broertje, zijn vriendin en Joshua waren langsgekomen! Super gezellig. Op vrijdag heb ik ze mijn huisje laten zien, een boottocht gedaan en zijn we bij een supergoede steakhouse gaan eten. Jammie! Op zaterdag zijn we naar Notting Hill geweest en het park. Het park was erg mooi en hebben we zelfs eekhoorntjes eten gegeven. Ze kwamen zelfs op mijn arm zitten! Pretty awesome:D. Op zondag hebben we niet heel veel meer gedaan aangezien ze het vliegtuig moesten hebben smiddags. Even naar covent garden geweest en daarna heb ik ze uitgezwaaid bij Liverpool Street. Snif Snif. Ik mis ze nu alweer!

De rest van de week heb ik vooral veel in het lab gestaan (zoals gewoonlijk hihi) en heb ik weer wat extra resultaten geboekt. Mijn kleuringen werken tot nu toe dus ik ben klaar voor het echte werk!

Hoe gaat het daar in Nederland? Heel mooi weer heb ik gehoord? :)

Tot snel allemaal, nog maar 6 weken! xxxxxx

  • 18 Juni 2015 - 08:04

    Fleur:

    steakhouse Angus?

  • 18 Juni 2015 - 08:05

    Fleur:

    Ooo ik had allemaal poppetjes en hartjes onderaan. Bij deze; love :)

  • 18 Juni 2015 - 08:49

    Riky:

    Hoi Nicolle.

    Kei goed gewerkt tot nu toe meid, hou nog even vol.
    wat is nu 6 weken, dat lukt je ook nog wel.
    Hier alles z'n gangetje.
    druk met opa en oma spelen, maar alles verder goed.

    groetjes van iedereen.

  • 18 Juni 2015 - 11:21

    Nicole:

    Haha ja fleur, steakhouse Angus, dikke love voor dat restaurant hahaha.

    Dankjewel Riky, jullie ook nog gefeliciteerd he! En groetjes terug :)

    Tot snel xxx

  • 18 Juni 2015 - 17:06

    Hannah:

    Klinkt goed Nicole! En fijn dat het zo goed gaat met je onderzoek:)
    Maar ik mis je wel hoor, hopelijk tot snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 6411

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: