De eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal, welkom bij mijn reisverslag. Zoals jullie weten ben ik gister, samen met Joshua, vertrokken naar Londen voor 4 maanden. De dag begon op Eindhoven Airport waar we zouden vliegen naar London Stanstead. Vanaf daar moesten we de bus nemen naar Liverpool Street Station en dan met de metro naar onze bestemming, Northwood. Helaas hadden ze bedacht om aan de metro te gaan werken die dag en reed er dus helemaal niets.. We hadden dus niet echt een keus en moesten een peperdure taxi nemen naar het huisje waar ik zal verblijven. Maargoed, eenmaal daar was het heel erg fijn. Het huis is lekker ruim en er zijn leuke huisgenoten en mijn huisbaas is ook erg vriendelijk! Ook mijn kamer is praktisch, klein maar wel ruim genoeg. Ik heb een grote kast waar al mijn kleren in kunnen en heb een groot raam met uitzicht op de tuin. De avond dat we zijn aangekomen hebben we eerst gezellig engelse thee op (met melk) en hebben we wat gekletst met mijn huisgenoten. Daarna zijn we even naar Northwood gelopen en hebben we daar bij een heerlijke italiaanse tent gegeten. Het was echt heeeerlijk! Op de terugweg hebben we nog even snel een kleine boodschap gedaan en hebben we nog even tv gekeken in de loungehoek. De eerste nacht was wel even wennen maar gelukkig hoefde we niet vroeg op vandaag.

Om de dag te beginnen hebben we boterhammen en scrambled eggs op. Echt typisch Engels dus :). Daarna zijn we naar de binnenstad gegaan en hebben we verschillende dingen bekeken waaronder het National History Museum, Science museum (welke maar kort bekeken was vanwege de saaiheid, sorry voor mensen die er wel van houden) en mijn universiteit. Ook al zit ik dan op een andere locatie, dan weet ik in ieder geval hoe het eruit zou zien! :)
Daarna hebben we de metro gepakt naar Harrods en daar een gigantisch mega lekkere ijsco op hihi. Zie de fotos! Worden jullie al jaloers?

Toen zijn we weer terug gegaan, het was inmiddels al weer 8 uur in de avond en hebben we nog even boodschappen gedaan. Het is hier allemaal erg prijzig, ongeveer 1,5 tot 2 keer de prijs als in NL. En dan vonden we NL duur. Gelukkig hebben ze hier veel acties in de supermarkt dus daar zal ik ook veel op gaan letten! In het huis heb ik ook mijn eigen lade voor alles dus dat is ook heel fijn, hamstereennnnnnnnn.

Na het avondeten heb ik nog wat aan school gewerkt en ook natuurlijk dit geschreven. Morgen gaan we waarschijnlijk het aquarium, leuke vissies. Ook al hebben we er vandaag ook al een paar gezien in het andere museum, wij willen meerrrr. En dan begint donderdag mijn eerste stagedag alweer. Spannend! We keep in touch!

Ps. Ze hebben hier ook een dikke poes haha, cute <3

  • 07 April 2015 - 23:10

    Evelyn:

    Hoi nicole,
    Wat super leuk dat je een verslag gaat bijhouden. Wat een leuke dingen hebben jullie al gedaan.
    Heb nu al zin om je volgende verhaal te lezen. Geniet van iedere dag en van alles wat je ziet leert en meemaakt.
    Groetjes ook aan yoshua.
    Xxx de buuf

  • 07 April 2015 - 23:35

    Nicole Van Engeland:

    Dankjewel buufke. Ik zal proberen zoveel mogelijk verhalen erop te plaatsen! Groetjes terug xxxxx

  • 08 April 2015 - 09:13

    Arie:

    Hoi Nicole,

    Succes met je stage. Maak er een mooie tijd van.

    Arie

  • 08 April 2015 - 11:30

    Fleur:

    Leuk om te lezen skattie xxx

  • 08 April 2015 - 11:52

    Francé:

    hoi Nicole
    Heel veel plezier en succes in London geniet ervan.
    Leuk verslag.
    XXX francé

  • 08 April 2015 - 19:44

    Esther:

    Leuk om hier een verslag te kunnen lezen, veel plezier tijdens je stage en ik ga je volgen.
    Gr. Esther

  • 08 April 2015 - 20:05

    Kelly:

    heee nichie..
    heel veel plezierr en geniet nog even van
    elkaar voordat je hard aan t werk moet ;)
    xxxxx kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 6421

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: