hi! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu hi! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

hi!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Alweer een weekje voorbij. Deze week heb ik veel in het lab gedaan voor mijn project. Ik ben begonnen met een cel experiment en heb ik veel foto's kunnen maken van de deeltjes die ik geisoleerd heb. Erg leuk allemaal, de eerste resultaten! :D

Verder kregen we op donderdag een hart! Iedereen was dus erg blij want dit komt niet vaak voor dat we een menselijk hart krijgen. Iedereen wilde dus zien hoe mijn begeleidster het in stukken sneed en ikzelf heb een stukje hartklep en een groot stuk aorta veroverd hihi. Die kan ik gaan gebruiken om deeltjes uit te digesteren. Cool he. Ik mag helaas geen foto toevoegen vanwege de privacy van die persoon. Daarnaast denk ik ook dat de grotere hoeveelheid lezers dit liever ook niet willen zien en ranzig vinden haha.

Verder had ik op vrijdag avond twee bezichtigingen voor een andere kamer en daar hoor ik als goed is morgen meer over. Een kamer was SUPER mooi dus ik hoop echt dat ze het goed vind dat ik de kamer huur. Maar dat is nog even spannend dus. Ik heb al veel nee gehoord dus ik ben in afwachting.. Een kamer krijgen is hier niet makkelijk en zeker niet voor zo'n korte periode maar we zullen zien. Zaterdag was ik alleen met mijn huisbaas over want de rest was wéér op vakantie. Ik ben die dag even naar de stad geweest en hebben we daarna samen gegeten. Op zondag had ik nogal een luie dag en heb ik vooral veel series gekeken hihi. Vandaag zijn we hier ook allemaal vrij omdat het een vakantie dag is. Hier is het heel anders, heb je geen vaste dagen die zeg maar een vrije dag zijn zoals hemelvaart of pinksteren. En ben je ook altijd op maandag vrij, ook al valt die dag op donderdag. Helaas, geen brugdagen dus. Daarnaast hebben ze ook maar 8 dagen vrij hier. Weinig! Maargoed, vandaag ga ik denk ik wat voor school doen en boodschappen :)

Hoe is jullie week gegaan? Sommige lekker vakantie?

xxxxx

  • 04 Mei 2015 - 15:15

    Evelyn:

    Hee buufke
    Leuk om weer wat van je te "horen". Inderdaad reuze interessant; een mensenhart . .. maar best blij dat je geen foto hebt geplaatst hihi. Maar kan me voorstellen dat dit voor jullie een buitenkansje was. Hoop dat je de mooie kamer krijgt het is je van harte gegund.
    Tot gauw weer.
    Groetjes evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 6407

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: