labwerk, jeej! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu labwerk, jeej! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

labwerk, jeej!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste dagen in het lab zijn begonnen. Woensdag ging ik naar het Imperial College in centraal Londen om daar eens rond te kijken en experimenten te beginnen. Het eerste wat hij zei in het lab was: Meteen handschoenen aan doen want je mag niets aanraken, hier werken ze met gevaarlijke stoffen en jij ook met patienten met HIV.. Okeee, goede binnenkomer.. Verder heeft hij die dag alles een beetje laten zien en hebben we nog wat dingen besproken. Eigenlijk vrij kort allemaal :) Hij is trouwens heel aardig, maar zo actief dat ik moeite heb om hem bij te houden met lopen haha. Na mijn stage heb ik genoten van het heeeeerlijke weer, ja hier was het ook 25 graden. Daarna boodschappen gedaan. Zo vervelend, vaak zijn de artikelen hier goedkoper als je er meerdere koopt, wat ik dus ook altijd doe. Maar het nadeel is dat wanneer je alles in tassen wilt proppen je erachter komt dat je eigenlijk wel heel erg veel hebt gekocht wat je vervolgens slepend en kreunend naar huis moet tillen. Na te hebben gekookt hebben we met zijn 3en samen tiramisu gemaakt. De tweede laag was heel wat werk eigenlijk want we hadden te weinig lange vingers (mijn schuld). Dus toen heeft Alicia haar vriendin gebeld die nét buiten de winkel was (die eigenlijk al gesloten was) en heeft nog even snel wat koekjes geregeld hihi! Zie de foto voor het resultaat.

Vandaag ben ik de hele dag in het lab geweest, vanaf 8 uur in de morgen. Ik ben dus eigenlijk best gebroken, het is namelijk ook nog 1,5 uur reizen. Ik heb vandaag mijn samples opgelost, met ultrasound behandeld en daarna gemeten met UV. Op het begin was het beetje wennen aan het lab, omdat ik geen pasje heb kan ik eigenlijk niet eens zelf naar de wc. Echt elke deur is met pasje en het lab is totaal anders. Maar gelukkig was aan het einde alles gelukt en ga ik daar maandag mee verder!
In de avond heb ik pannenkoeken gemaakt en heb ik de tiramisu mogen proberen, jammiee! Hoe gaat het in NL?

  • 17 April 2015 - 16:22

    Dorien:

    Mooi verslag alleen niet de tiramisu die vind ik lekker haha groetjes ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6409

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: