Afgelopen week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal. Sorry dat ik niet eerder heb geschreven maar dit weekend heb ik er geen tijd voor gehad.
Ik heb deze hele week stage gehad en ben ik begonnen met een aantal experimenten of de opzet ervan. Ik heb mijn absorptie metingen gedaan en deze zien er erg goed uit! Heel blij mee :) . Ik hoop vandaag te kunnen bekijken of deze deeltjes ook hetzelfde blijven wanneer ik ze verhit, om ze steriel te maken. Dan is het helemaal top en kan ik ze gaan gebruiken op cellen. Ik wil ze eerst gaan testen op toxiciteit. Dus eigenlijk kortom, hoeveel cellen zijn er dood gegaan en hoeveel blijven er leven?

Daar ben ik dus eigenlijk vooral mee bezig geweest op stage en heb ik al een klein stukje van de inleiding van mijn verslag geschreven. Savonds heb ik vaak samen met de kat gegeten, romantisch dineetje moet ik toegeven. En daarna heb ik vooral veel series gekeken. Ik ben nu begonnen met Gossip Girl :D. Op vrijdag kwam Joe thuis en was het gedaan met de rust haha.

Op zaterdag zou ik eigenlijk chillen en samen met Paul naar de stad gaan voor Koningsdag. Hier werden ook een aantal feestjes georganiseerd door nederlanders. Maar toen ik wakker werd kreeg ik ineens een leuke snapchat waardoor ik meteen klaarwakker was. Joshua stond op Londen Airport :D Leuke verrassing en ook niet verwacht. Dus toen zijn we dus samen met Paul naar de stad gegaan. De eerste Nederlandse kroeg was niet echt zoals verwacht en waren we eigenlijk maar een paar seconden binnen geweest haha. Toen zijn we gewoon naar de stad gegaan en hebben daar vooral veel gedronken en zijn we uit eten geweest. Bij het restaurant was een ober die erg hield van ballonnen en daarom kreeg Paul dus een mooie hoed. Joshua had gezegd dat hij de volgende dag jarig was hihi. Zie de mooie foto.

Op zondag zijn Joshua en ik naar Camden Market geweest. Dit is een hele grote markt en zou erg gezellig moeten zijn. Het was opzich wel leuk maar ik zou er niet nog eens terug gaan. Er waren vooral veel aparte producten te koop en veel 'meuk'. Daarna zijn we naar het park gegaan want ik wilde graag de eendjes gaan voeren haha. Maar niet alleen de eendjes waren geinteresseerd, er kwam ook ineens een eekhoorn erg dichtbij! Echt super cool. Hij at gewoon uit mijn hand :D Ik was dus helemaal enthousiast haha. Daarna hebben we lekker film gekeken en rustig aan gedaan. Joshua was vandaag alweer vroeg vertrokken voor de vlucht naar huis. En nu ben ik dus weer op mijn stage, vooral aan het wachten op de dingen die ik besteld heb zodat ik aan de slag kan!

Tot de volgende keer xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 6396

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: