Mijn eerste weekend in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Mijn eerste weekend in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Mijn eerste weekend in Londen

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi! Ben ik weer :). Ik ga even een aantal dagen samenvatten nu. We beginnen natuurlijk met vrijdag. Vrijdag hebben we niet heel veel dingen gedaan eigenlijk, een 'beetje' (lees: bijna niets) voor school gedaan, heeft Joshua gewerkt en ik serie gekeken en zijn we rond 4 uur ofzo naar de stad gegaan. Daar zijn we naar de film gegaan. We hebben de film Fast and Furious 7 gekeken, heeelee leuke coole film!! :) Aanrader hihi. En nog steeds vind ik het erggggg jammer dat Paul Walker dood is, wat een zonde. Maargoed, de meeste zullen niet weten waar ik het over heb of hebben zoiets van het zal wel. Ik zal dus verder gaan met mijn verhaal haha. Daarna hebben we eigenlijk niet heel veel gedaan aangezien het al erg laat was.

Op zaterdag en zondag zouden er weer werkzaamheden zijn aan het spoor dus er reiden weer geen treinen. Omreizen dus, jeeej.
Op zaterdag zijn we gaan winkelen bij Oxford Street. Je hebt daar echt gigantisch veel leuke winkeltjes, helaas heb ik zelf niet echt iets leuks kunnen vinden, tot nu toe. Nadat we het winkelen beu waren zijn we naar een leuk barretje gegaan en hebben we daar een lekker wijntje, proseccotje en ik wat cocktails gedronken. Echt heel lekker en gezellig. Ook hebben we daar nog wat gegeten. Ik vind, zoals de meeste weten, biefstuk ERG lekker. Helaas verpesten ze die hier in Engeland door ze op de BBQ ofzo te gooien waardoor je dus echt een brandsmaak krijgt hierdoor. Die neem ik dus niet nog een keer.. De garnalen daarin tegen zijn wel heel lekker :). Nadat we genoeg gedronken en gegeten (in die bar) gingen we nog even naar een pub vlakbij Covent Garden. Het was er erg druk en vol met typische engelse mannen. Ook een man die stikte bij in zijn bier van het lachen en veroorzaakte zo een uitbarsting van bier van ik denk een metertje ofzo. Wij werden dus ook nat. Daarna kwam hij lachend zijn excuses aanbieden en vertelde dat zijn vrouw net vertelde dat hij hem ging verwennen haha, en dat vond hij blijkbaar zo'n goed nieuws (het was blijkbaar lang geleden zei die) dat hij helemaal perplex stond en dus in zijn bier blies ofzo.. Geen idee, hij vond het heel grappig en wij hem ook haha. Hij had duidelijk al iets teveel biertjes op en de vrouw ook! Daarna zijn we weer terug gegaan naar huis en hebben we the Hunger Games gekeken.

Zondag was de laatste dag van Joshua, snik snik:( Die dag hebben we dus lekker lui gedaan en eigenlik niet heel veel beleefd. Om half drie moest hij de bus hebben naar het vliegveld en zal dus nu ongeveer in het vliegtuig zitten :). Hij gaat weer lekker naar huis en ben ik dus nu alleen in Londen. Gelukkig heb ik een heel leuk huisgenootje die houdt van kletsen en ook van bakken. Dus we zijn nu een taart aan het maken, een typisch duitse taart met kwark en vruchten. Ze komt zelf oorspronkelijk uit Duitsland. Dus die gaan we zo uit de oven halen. Daarna nog even koken en dan ga ik waarschijnlijk series kijken ofzo! En morgen ga ik weer naar mijn stage. Hoe was jullie weekend? xxxxxxxx

  • 15 April 2015 - 11:53

    Eline:

    Heey Nicole!

    Ik lees nu net je verhalen. Super leuk om te lezen. Op de foto's te zien heb je ook nog mooi weer gehad, heel fijn :-). Veel plezier en succes daar. Ik ben benieuwd naar je verhalen en naar je resultaten ;-).

    Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6401

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: