chill dagje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu chill dagje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

chill dagje

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Laatste dag chillen. Morgen begint mijn stage, erg spannend!

Vandaag hebben we eerst smorgens thuis gechilled en genoten van het lekkere weer en een eekhoorn in de tuin! Zie foto. Daarna zijn we naar sea life, het aquarium geweest. Echt heeeeeel veel vissen, haaien, pinguins en andere zeediertjes. Het was er wel super druk, maar wel een aanrader! Heel leuk en interessant. Daarna hebben we de big ben, house of parlement en covent garden bekeken. Bij house of parlement hebben we even lekker in het zonnetje gelegen op het gras. Covent garden is een heel gezellig pleintje eigenlijk met heel veel tentjes, winkeltjes en ook veel straatartiesten. Daar hebben we ook lekker avond gegeten. Ik had een heerlijk mals kippetje vandaag. Daarna zijn we weer met de metro terug gegaan naar het huisje. We hebben dus heel veel gezien, gelopen en gereisd vandaag. Nu dus nog even wat literatuur doornemen voor morgen en op tijd het bedje opzoeken. Hoe is het daar in nederland ? Totsnel! Xxxx