Goedenavond - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu Goedenavond - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nicole Engeland - WaarBenJij.nu

Goedenavond

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi allemaal. Het wordt weer eens tijd voor een verhaaltje :) Vrijdag ben ik de hele dag naar mijn stage geweest, heb ik een planning gemaakt en een officiele rondleiding in het lab gekregen. Savonds heb ik film gekeken samen met Alicia en vertrok Joe op vakantie samen met zijn vriendin.

Op zaterdag was het dus al wat stiller in huis en ben ik even naar de stad geweest en heb ik nieuwe schoenen gekocht voor het mooiere weer. Ik had nu alleen maar laarzen bij me haha. Eenmaal weer thuis was Alicia ook aan het pakken voor haar vakantie. In de vroege ochtend is zij zondag ook vertrokken.. Helemaal alleen over dus. Ofja, op de kat na.. Dat is dus bij deze nu mijn nieuwe vriend. Maar even terug naar de zaterdag, ik ging die avond samen met Paul, ook uit Schijndel stappen in het centraal Londen. Ik moest alleen nog wel even een stukje reizen. De avond begon al goed op het station waar ik woonde. Ik, lopend op mijn Timberlands in een normale broek, blousje en een keurig vestje met daarover een warme winterjas (het was mega koud) kwam dus daar aan samen met een paar andere vrouwen die blijkbaar ook gingen stappen. Zie het even voor je, ik helemaal ingepakt en zij in een 'ikziepoesnetniet' jurkje, blote benen, zonder jas en naaldhakken van minstens 15 cm.. Ik voelde me om het even zo te zeggen, erg degelijk. Onderweg kwam ik er meer tegen en vroeg me af of zij of ik over of underdressed was. Maar blijkbaar is dat, volgens Paul, hier heeel normaal. Echt een beetje een aflevering van 'the valleys' dus (Als je het niet kent, kijk het maar eens). Eenmaal in de stad zijn we eerst wat gaan drinken in een eettentje en daarna naar de kroeg. Het was eigenlijk een soort kroeg en disco ineens, in de kelder. Overal hier moet je entree betalen om binnen te mogen en wordt je id kaart grondig gescand. De bewakers zijn totaal niet vriendelijk en allemaal erg streng. Je moet je jas ophangen en tassen mag je ook niet op de grond zetten anders ben je ze kwijt. Natuurlijk hier waren ook weer deze mooie dames. Om het verhaal compleet te maken zijn de mannen hier ook heel anders. Met alle respect, maar een beeeetje kansloos. Echt elke man probeert alles en bij iedereen om het zo maar te zeggen. Wie snel een man zoekt moet hier zijn, 100% slagingskans! :D Maar verder was het echt super gezellig en heb ik echt een super top avondje gehad! Ook nog iets leuks, de mixdrank is hier gewoon evenduur als de rest! whoopwhoop. En het water is voor niets, waarschijnlijk omdat ze hier zoveel drinken haha. Grappig.

Op zondag ben ik samen met Paul even de stad doorgegaan en hebben we wat parken bekeken. De politie is hier trouwens ook heel anders, zie foto. Klaar met een dikke gun om iedereen die wat fouts doet meteen aan te pakken haha. Best creapy vind ik het.. Verder naar de parken, een park had heel veel dieren zoals duiven, eenden, eekhoorns, hoentjes etc in een vijver. Echt heel mooi. En ineens zat er iets op mijn schouder en vroeg paniekerig aan paul wat het was voordat ik omdraaide en het mijn ogen kon uitpikken haha. Maar het was een lief duifje en blijkbaar vond hij het wel leuk op mijn schouder. Daarna werden we ook nog 'aangevallen' door een puppy die graag even op onze schoot sprong en ons likte en knuffelde haha. We, ofja ik, waren erg in de 'beast' mode. Na de wandelingen ben ik weer naar mijn eigen woning gegaan en heb ik daar zielsalleen genoten van een salade haha. Nee grapje, ik had de kat en het was awesome. Nu ga ik nog even genieten van een serie en morgen begint er weer een nieuwe stagedag! toedelsssss

  • 20 April 2015 - 07:49

    Evelyn:

    Hi nicole.
    Leuk om jouw verhalen te lezen. Moet er iedere keer weer om lachen. Je doet het goed vrouwtje. Veel plezier! Xxx evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nicole

Actief sinds 07 April 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 6399

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: